nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, 11 April 2011

hooooraaaayyyy!!!

 hai,

hari nie adalah hari yang paling menguji kesabaran dan keimanan aku....korang bayang ar sendiri dari pukul 7.20 pagi until pukul 5 petang....aku lepak dekat cityville(kotaraya) ..fuh!! memang menguji kesabaran sungguh la...for what im doing there?? haa..hari nie aku ada test driving dengan jpj...dari cerita kawan2 aku yang fail sebelum nie,muka jpj tuh memang tak leh nak senyum langsung..masam jew..tu yang membuatkan aku kecut perut...plus sakit perut..haha..apa laa aku nie..

tapi lain pula yang lulus and got p for motokar...hehe..lain pula cerita pasal jpj nie..tak faham aku..ahh lantak ar!!...yang penting aku dah lulus ..that i would like to share..yesss!! aku dah dapat lesen p...tak sabar rasanya nak memandu kereta kat jalan raya...waitt?? sebelum ko pernah memandu kan kat jalan raya??...yeaa.!!...tapi memandu secara haram...tu bahasa kasar..bahasa lembut sikit,memandu secara tidak berhormat...yess aku guna bahasa sendiri..hehe..jangan pening pulak..korang bukak laa kamus bahasa ke kamus mana2 pun..tak akan jumpa perkataan tuh...peace!! 

so tak sia2 laa aku tunggu ..actually aku test dengan jpj pukul 10.30 pagi...tapi cikgu aku nak ambil aku awal..takut tak sempat...so aku partner aku ,uni tunggu laa dekat satu tempat...sampai dekat sekolah memandu tuh,cikgu aku bagi sedikit pesanan terakhir...tiba2 cikgu aku mention nama aku and uni...hehe...hmm leena ,uni mesti bleh buatkan...?? aku and uni just sengih jew...kitorang tahu....itu ayat perli tau!! haha..WTH!! yee laa ..mana tak nye!! orang naik hanya 50 je..tapi kitorang ..huh!! 50?? apa kelas!! haha..up laa ckit beb...kitorang naik 60,70 and kadang2 tuh 80..hehe..chill laa..

ceh,kalau aku cakap macam tu..dah sah fail terus...ok...dalam hati je, aku cakap ...so,aku dah mind set otak aku supaya memandu 50 jew...WTH...ok..mybe errkkk 20 ,30 and 40...adoi..kalau ada basikal kat tepi..aku rasa basikal boleh lintas aku ..no way!! im not let this happen...!! 

aku start test dalam pukul 11...huh!! janji melayu...cakap pukul 10.30 pagi..tapi start lambat...

                                   nie laa no giliran aku...lama gler aku tunggu !!

kalau 5+2=7
hmm..kalau buang 2 di belakang tuh....
hmm..kalau buang 5 di depan tu..lagi cepat turn aku.....
ok ok...tu laa yang bermain kat fikiran aku time tu...haha..lawak an...!! 

so aku dengan penuh kesabaran menunggu turn aku....tapi dah berbakul2 dah merunggut...lama lagi kew nie?? tu laa yang ayat yang aku cakap dengan uni....so no uni 49...better ckit dari aku..but still kena tunggu lama macam aku...haha...aku ingat aku laa orang yang nak ke last sekali...rupanya ada lagi orang lain yang dapat nombor lagi banyak..fuuhhh laaa maaakkk!!! no 90....kesian gler orang tuh.!! lagi lama tunggu turn dari aku..kesian..huhu..so aku nie kira ok ar ..tak payah nak merunggut ok!! 

sepanjang aku menunggu ,aku just berbual dengan uni and mak cik kat sebelah tu je...kawan se maktab aku pun ada jugak...mirul si chubby! hehe..jangan marah dowh!! aku dah terjangkit dengan salwa...panggil ko cam tu...haha...so dia no 65...haha..nasib2...!! lama jugak tuh menunngu...

mak cik sebelah aku tak habis2 cakap pasal fail..tu yang membuatkan aku jadi gabra..tak senang duduk..adoi..apalah mak cik nie..buat saya tak senang duduk je..hehe..tapi tak kisah laa...lpas tu,cikgu panggil no aku..aku masuk dalam kereta..start kereta..and blaaa2...so aku dah lulus dalam litar...alhamdulillah...huhu

aku try cari kawan aku mirul and si leha..opp lupa nak introduce leha..leha pun kawan semaktab aku jugak..no dia lagi banyak dari aku and si chubby tuh...hehe...so lepas tu,aku terjumpa dengan kawan sekolah lama aku..memang aku berborak sakan ar dengan diorang...kotaraya tu dah jadi tempat jejak kasih plak aku rasa..ye laa!! semua kawan2 aku time kecik2 jumpa kat situ..hehe...

yeeay!! si uni jeles dengan aku...sebab? yea,aku dipangil dahulu dari dia untuk test di jalan raya dengan jpj..that mean ..aku siap dulu dari dia..haha..

so ,macam yang aku cakap tadi...aku dah warn myself to drive just 20,30 ,40 and paling laju ckit dalam 50...hehe..yess!! i masih ingat tau...tak nyanyuk lagi...amnesia??? nope!! 

aku masuk and bagi salam dekat jpj ...untuk sejukkan ckit hati dia..hehe...trick right?? WTH!! so ,dengan skemanya aku men'check' signal,betulkan temapt duduk, and blaa2...malas nak tulis ..korang paham2 sendiri laa yer...so dengan sopannya senyum kat jpj tuh suruh memakai tali pinggang keledar..shitt!! hipokrit gler weh!! ok2..apa salahnye...for the first time and last time i do..

so aku guna semua yang cikgu ajar dekat aku...ok yess!! i did it..masa dekat jalan raya...yess, aku memang memandu slow gler ar...kan aku dah warning kt diri aku...tapi?? tapi?? jpj tu cakap...hmmm "dik tekan minyak ckit lagi..slow sangat laa nie"..huh?? WTH!! ok fine...!! aku tekan minyak dah...tapi?? dia cakap "laju ckit lagi dik"...eeee jpj nie memang membuatkan aku nak suh aku tunjuk skill aku nie..haha...

so,selamat tinggal 20,30 and 50...!!! huh!! so memang aku drive 60 and 70..haha...nasib laa ...so cepat laa sampai ....and aku nak kasi tahu rahsia ckit..actually,aku tak pergi pun jalan yang aku belajar sebelum nie..jpj bagi jalan sendiri..haha...mybe dia dah letih kot...ye laa dah nak dekat pukul 1 tengahari...and lepas tu,aku tunggu pula giliran uni...bapak lama...so pukul 4 lebih aku sampai dekat rumah....letih gler!!

katil!! tunggu aku!! ok laa..aku ada date dengan katil...bbye!! hehe..:)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang