nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, 29 April 2011

oppss...sorry...:(

selamat petang semua,

tengah buat apa tuh? hmm...aku? aku pulak tengah skodeng blog aku nie...aik? blog sendiri pun nak skodeng jugak ke..huh! ye laa...aku kan baru lagi dalam dunia blogging nie...banyak benda lagi yang aku tak tahu pasal blog nie..

                                                               

so nak dijadikan cerita ,aku nie suka je cuba benda2 yang tak pernah aku buat..tadi,tiba2 tangan aku gatal pergi tekan delete komen..huhu..habis komen2 orang yang pernah mengomen kat blog aku ,aku pergi delete...waaa!! padam muka!! sapa suruh gatal sangat.....maaf ye,kalau korang pernah komen dekat blog aku pastu tiba2 hilang komen tu..haaa tu kerja aku laa tuh..hehe..:(

3 comments:

little cart00n said...

ala..bnda tu bese jadi kot..
nnt da selalu blogging, hebat la tu jaid blogger! :)

btw, hepi blogging ya! :)

HonEyBuNNy said...

aloo2..

xpa2...da terdelete kan..pas ne dah xbuat cm tu kan..hehe...

Leena (cenccia) said...

huhu....thank you all for ur word...syg kamoo..!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang