nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, 15 April 2011

terharu saya:)

selamat pagi semua,

hari nie aku bangun agak lambat sikit..hehe..biasalaa ..dalam pukul 9 lebih..lagipun aku tidur lewat semalam..pukul 2 lebih aku tidur..itu yang telebih tidur pagi nie.


time aku nak pergi bilik air.nak mandi.tiba2 phone aku bunyi..i got one new message! aku kalau dapat message mesti excited nak bukak..so aku tekan2 keypad phone aku..pop! kuar mesej...fuhh! panjangnya...mak oi..nie yang malas nak baca nie..hehe


                                                                        


message from my bestfriend..-dieda-(salah satu my bestfriend)


kadang2 kita terlupa kita pernah gembira bersama dia :P kadang2 kita terleka yang dia selalu buat kita tertawa:D kdang2 kita tersenyum kerana dia pernahbuat kita bahagia:) adakalanya kita menangis kerana telaltahnya membuat kita merinduinya,,:( .............bla2 and blaa.....my friend love you soo much..!


selepas aku baca semua tuh.aku tersenyum..hehe..mana taknya,..kawan2 aku still lagi ingat aku..wait?? kan baru jew berpisah beberapa bulan jew..bukan beberapa tahun...mesti la diorang ingat lagi...terharu aku..biar laa mesej tuh cuma forward kepada orang yang kita rasa dia adalah kawan baik yang pernah kita ada...i dont care if bukan my friend yang taip mesej tuh sendiri..diorang jusr forward pun kat aku...cuma itu menandakan yang dia still ingat aku kawan dia...


ye laa..mana laa aku percaya kalau kawan aku yang reka ayat macam tu..dunia dah terbalik kot..kalau diorang boleh reka ayat macam tu..haha...


and lepas tu ,i got one new message again..and it from fariz zanury a.k.a mat ju..oppp...haha...dia suruh aku panggil fariz..tapi dah terlepas panggil mat ju..sorry ee fariz...haha...dah terbiasa..:) 


and once again.,i got message from dinie..mesej yang sama jugak...haha..


anyway..thank korang...aku takkan lupa korang...sampai bila2...love you all..!! and miss you all..:( 







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang