nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, 20 May 2011

gonna miss u all...sob3..:(

salam,

hi korang ..sihat? aku sihat2 je.malam nie adalah malam yang terakhir aku berada kat rumah..sedih...tak nak tinggalkan family lagi..waaa!! time aku bukak facebook tadi,ramai gler yang post ayat sedih2...ye laa dah nak masuk u ..huk3...mesti dah tak selalu jumpa...kawan2 semaktab dengan aku dulu ada yang dah bertolak daa(nie yang semangat)..aku nie tak ada la semangat sangat...sedih,takut...semua ada..macam2 ada(astro)..hehe...

                                                        sob sob sob...:(

diorang semua post dekat wall fb "say goodbye" or post nanti  " nanti kita akan jumpa balik pada 2035"...waa..makin sedih aku time baca..diorang dah ada haluan masing2...huk2..

"nanti kita akan jumpa pada tahun 2035" why? kenapa harus jumpa pada tahun 2035 ?? aku pun tak pasti..mybe jumpa time kuatagh kot..mrsm punya program...setiap tahun mesti ada ex-mrsm yang balik semula ke maktab ...yang dipanggil kuatagh...yea...2035?? whoaa...lambat lagi dowh..!!

mengikut pengalaman aku semasa program kuatagh selama dua tahun..kebanyakan diorang yang datang balik ke mrsm sudah mempunyai kerjaya yang bagus...siap datang mrsm bawak ferrari..perhh ar!! gler!! diorang memang sporting gler nge kami semua...ada yang bawak family sekali balik ke mrsm....best gler!!

                                                                            

ok..stop pasal kuatagh tuh....so esop aku akan mendaftar dekat sebuah u di terengganu...tak tahu lah macam mana kehidupan aku di u...besok mybe aku akn dapat kawan2 baru..harap2 kawan baru akan tidak mempengaruhi aku ke arah benda2 yang tak berfaedah....mintak jauh laa..hope dapat kawan yang baik...macam mar..hehe...mar dah bertolak pagi tadi...semangat gler dia..hehe..:)

P/s: kat u ,mesti aku teringat kenangan aku dengan mar semasa kitorang kat maktab dulu..huk3..sob2...kenangan yang gembira dan duka kitorang kongsi bersama...cewahh..hehe...

kenangan aku dengan mar..:)<------klik sini..:D

2 comments:

shafmechy said...

jgn sedih2..=) pengalaman baru kt u nnt

Leena (cenccia) said...

shafmechy: yup ..btl3....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang