nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, 11 May 2011

i had great time today!

salam satu malaysia,

                                                                         ehem-ehem

hari nie,macam yang berlaku pada aku...percaya tak?? aku masuk tadika balik..haha...kenapa?? tak percaya ke??? yess...i masuk tadika...sebab?? pasal adik kembar aku laa punya pasal..diorang buat perangai pagi2 tak nak pergi sekolah tadika...adush...so aku sebagai kakak mithali ..ehem2...terbatuk pulak...menawarkan diri aku nak pergi hantar and teman adik kembar aku masuk kelas....dari pukul 7.45 pagi until pukul 9 pagi..aku ada dalam kelas tadika tu...malu2...aku ingat lagi cikgu tu ajar abc...hehe...dah hafal...see..!

so stop pasal tu,nak ceria yang lain pula...i spent time with my lovely cousin...tersangat rindu kat dia! dah lama kitoang tak jumpa...hari raya pun kitorang tak sempat..sedihkan..so hari nie,hajat aku nak jumpa cousin aku tu dah tercapai..suka2!! opp sorry,terlupa nak introduce cousin aku tu..nama dia siti aishah...i call her iti...nick name..manja gitu...hehe..so tahun nie,dia dah umur 20 tahun...tua ke?? hmm...tak de laaa..hehe...kitorang memang rapat sejak kecil lagi...dia pun jenis yang satu kepala dengan aku...memang riuh laa rumah kitorang kalau dia datang ....hehe..:) sekarang dia tengah habiskan diploma dalam bidang perakaunan(if i not mistake)...nak jadi akauntan laa tu...

                                                                      lalala...:)

banyak sangat kitorang bual hari nie...ye laa..!! kan lama tak jumpa...mybe dah nal dekat satu tahun kot aku tak jumpa dia..just mesej jew dengan dia...dulu,aku duk maktab..dia dekat u...so mana la kitorang boleh jumpa..time dia cuti ,maktab aku tak cuti...uhuk3....sob3...but, sekarang i dont care!! dah jumpa...hehe...

p/s: nak kasi tahu secret ckit,time aku masuk kelas tadika pagi tuh,actually aku belum mandi..hehe...pakai baju yang aku tidur semalam..aku just gosok gigi je.....:P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang