nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, 18 May 2011

kepada follower saya..:)

assalamualaikum,

actually ,aku sebenarnya tidak langsung tertarik kepada membuat blog or membaca blog ni...boleh dikatakan blog memang tak ada dalam senarai hidup aku pada mulanya...aku zero pasal blog...

so,macam mana sekarang ni aku jadi tertarik kepada blog..hmm...pelik jugak...atctually,pada akhir january tahun ni..ramai gler kawan2 aku yang nak buat blog..siap suruh aku fikir lagi apa nak letak dalam blog dia and nama blog tuh...time tu,aku fikir "blog"..apa ada dalam blog selalunya?? haha...see jahil kan aku pasal berblog nie?? haha..

so lepas tu,aku tengok dalam facebook ramai gler kawan2 aku yang post link blog dia..so aku just buka and tengok kandungan dalamnya...first reaksi aku time tengok bog diorang...wow!! lawanya...siap ada gambar sekali..eh blog nie ada lagu laa..blog ni ini ..blog tu itu..macam2 reaksi aku...see....betapa jakun nye aku ...haha..lawak2..lepas aku bukak beberapa blog kawan2 aku...aku rasa macam nak buat jugak laa satu..hehe...tapi still lagi tak faham apa fungsi blog ni..

so awal bulan dua,aku buat satu blog yang dinamakan my life as elina...biasa2 sahaja..sebab aku mana ada kreatif macam korang2 semua..tapi masalahnya pula...aku tak tahu nak tulis apa dalam blog..adush....bengong laa...haha...kritkal laa aku nie...so fikir2..baik aku buat blog ni,macam diary aku sendiri..yup!! ok..beres2..aku dah post beberapa entry lat blog aku pada permulaan nya...

eh dah terpanjang pulak entry aku...sorry! actually aku tak kisah pun berapa ramai yang nak follow blog aku..macam yang aku cakap tadi,aku nie kurang pasal blog..so pasal follower tu pun aku tak kisah..tapi sejak 4 bulan.(mengikut kiraan aku)...hehe..dah lebih 100 follow aku...wow!! sukanya...tak sangka...haha...so kepada yang follow blog aku...aku ingin ucapkan terima kasih berbanyak2 kat korang....

and now,aku dah ada laa basic pasal blog nie..haha...tidaklah sebanyak korang yang dah lama dalam dunia blogging ni..

                                                                   nah...terima lah..hehe..:)

1 comment:

haziq mimie said...

heheh sama la dengan kita at first memang x tahu nak buat apa. but lepas lama2 baru paham kegunaan blog ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang