nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, 7 May 2011

my feeling right now: dilemma / confuse

hi everyone,

kebelakangan ni,aku dah jarang update blog..yee aku sangat malas sekarang ni..banyak sangat benda yang aku fikir..( macam orang tua pula) .so ,semalam aku dah tahu jurusan apa yang aku akan study dekat universiti nanti...mula2 tu,memang la happy gler selepas dapat tahu yang aku dapat jurusan yang aku suka( minat laa jugak) tapi still dalam pilihan aku laa jurusan tu.

aku dapat sambung study aku dalam tuttt enginering di uitm tuuuuuuuuuttt... ..hehe...alhamdulillah...tapi sekarang nie,perasaan aku berbelah bahagi..sama ada aku teruskan jugak study dalam bidang nie or do something else..seharian aku fikir..tapi aku still lagi tak dapat jawapan dia..huhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang