nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday, 2 June 2011

im home!

salam and selamat pagi semua,


aku sampai kat rumah dalam pukul 5.45 pagi...sangat rindukan rumah..hehe....leena leena...baru je duk kt u 2 minggu dah rindu..apalaa...ye laa! sangat rindukan rumah and teramat rindukan blog saya...


                                                           


aku tak bawak laptop kat u...so tu pasal tak dapat nak update cter...huk3...sedih2...so sekarang nie ,aku akan bawak my lappy bersama dengan aku lepas nie...hmm....tak tahu nak update apa actually..banyak sangat cter yang nak aku kongsi dalam nie...ok2...

meh aku gambarkan ckit keadaan u aku cam mana...mybe korang semua tahu...hehe...sekarang nie aku belajar kt salah sebuah uitm kat terengganu...pemandangan dia agak ok laa...depan uitm ada pantai..betul2 depan pantai u aku tuh...and dalam u pulak ada tasik...cuba korang bayang ....hehe..and di belakang hostel ,which is tempat tinggal aku for this semester aku pulak ada bukit...what the fuuuu...!


                                                                                 
        
masa minggu orintasi....hmm...tak payah nak cakap laa...bapak letih gler dowh! aku dah kena bangun pukul 4 lagi...then ada aktiviti samapai pukul 11 malam....and kalau time antara maghrib dan isyhak...aku selalu terlelap...sujud menyembah bumi...hehe..and akak2 osi laa yang selalu kejutkan aku time tu..memang muka aku je yang diorang kejut...kadang2 malu jugak rasa dengan akak2 osi...tapi nak buat camne...mengantuk + letih punya pasal...


and sekarang  nie ,aku dah start kelas....kaki aku melecet ..bapak sakit...jalan jauh nak pergi kelas...hostel aku dengan kelas memang jauh gler...so aku yang tak beli basikal lagi terpaksa jalan laa time nak pergi kelas...


ok,pasal roomate..aku ok je dengan roomate....satu kepala...haha,....perangai roomate aku gler2 semua...lebih2 lagi Azi....haha.....kepala dia penuh dengan lawak je...time dia ada dalam bilik..memang bilik kitorang akan bergegar dengan lawak dia...


and pasal kelas pulak...hanya 4 orang je perempuan termasuk aku..yang lain semuanya lelaki....ok aku ulang ..yang lain semuanya lelaki ye,,! sangat bangga!haish...!

2 comments:

= d = said...

welcome home..!!
d pon baru sampai rumah juga..
:)

Leena (cenccia) said...

hehe..:*___*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang