nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, 25 October 2011

alamak demam!!

hi semua,

                                             

apa khabar..hope korang sihat..tak macam aku nie ha...adush ..got fever in early morning...terjangkit dengan adik aku( menyalahkan orang lain pulak)...

actually i paling tak suka demam...memang leceh laa...so hari ni terpaksa cancel lepak kat rumah cik sutun..hehe...damn right??

tadi, masa cakap nak makan ubat my mom tengok je aku makan...nak dekat setengah jam jugak la baru aku telan ubat tuh..punyalah susah nak makan ubat.last2 aku just makan ubat demam sebiji je..actually kena makan dua biji..hehe...my mom tengok sampai i telan ubat tuh..haha..what a funny right!!

so lepas telan ubat tuh, aku dengan bangga nya berjalan masuk ke bilik...nak tahu mama aku cakap..eh eh leena, makan ubat demam je ke?? ubat antibiotik tak telan ke?? adush!! lepas aku dengar mama cakap macam tu..terus je aku cepat2 masuk bilik...alasan : alaa dah makan ubat demam kan..dah laa..

                                                                 
masuk bilik pulak,terus adik aku pergi dekat aku..nak tahu dia cakap apa?? bertuah punya budak... eh plik laa aku dengan ko nie..tidur cukup, makan cukup...demam jugak?? tak percaya pulak!
 that my sister said...

p/s : aku nie paling susah nak telan ubat.

2 comments:

hyz said...

nak sokong kata2 adik kamo boleh? hahaha

Leena (cenccia) said...

hyz : haish mna boleh...hahaha...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang