nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, 18 January 2012

HAPPY TIME with MY CLASSMATE!

hi korang!!

sejak semalam angin aku tak begitu nak baik sangat ... sebab?? hmm malas laa nak cerita..having problem with someone yang memang dah ada masalah ....cuma dia je yang tak tahu yang dia tu sebenarnya BERMASALAH! ..opppss ok2 blog nie bukan untuk luah perasaan sangat ok..im profesional(betul tak aku eja nie..) ahakkk3..#gedik!

hari nie nak story pasal aku pegi jalan2 sambil mengilaa dengan my classmates (ain and fazdilah)...dah lama rasanya tak kuar jalan2 dengan diorang..so hari nie kitorang pergi jalan2 dekat sebuah tempat...haaa jeng jeng jeng!

posing gila2 dengan diorang..BEST !!  release tension aku kuar dengan diorang...hehehe... untuk pengetahuan korang2 semua.. hanya dua orang nie je classmate perempuan aku..yang lain semua LELAKI! tragis kan??? haha. YEAH  i know! so classmates aku nie laa yang aku pandang tiap2 hari..and cerita2 non stop dalam kelas..(yelah dah tak ada orang lain..sadis !
ok2 apalah yang aku tengah mengarut nie...let me show the three of us sedang perasan HOT kat satu tempat nie..hahaha...:P

                                 korang pernah ternampak tak tempat apa nie????

                                              that fadzilah...control ayu nie...







that ain ! hehe

sape nie?? buruk benor ! haha

jangan terjun dik!

olaaaaa.... 


ehemm...(me and fadzilah)







nak jugak posing !

so inilah tempat nya !!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang