nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, 9 January 2012

Ombak Rindu VS makan!

selamat malam semua,

lepas balik dari cuti sem, roomate aku cakap yang dia dah ada daa citer ombak rindu..aku pun apa lagi.terus la melompat keriang hmm bagai kera mendapat bunga..erkk betul ke peribahasa aku..hmm entah la..so kitorang pun buat laa ilik kitorang jadi redup ..alaaa panggung wayang gitu...haha..owh lupa nak cerita. actually kitorang berhajat nak pergi tengok citer ombak rindu kat panggung. tapi malang tidak berbau (erkk ) -malang memang tak berbau pun.okay2 iklan sekejap.haha. tiket wayang dah habis. haish seharian aku mogok. time tuh, aku pergi ke mesra mall untuk tengok cter tuh..so ada seorang kawan kepada kawan aku suggest suruh kitorang pergi ke kuantan..yeelaa pergi east coast mall or megamall untuk tengok wayang ombak rindu tuh,..pada mula aku bersetuju.(ye laa, semangat nak tengok kot)..but..tak jadi laa pulak. disebabkan oleh beberapa faktor yang tidak mengizinkan. huhuk3..

so aku and roomate aku nie, azi aka azivita (ahak3) pergi laa survey makanan..and last aku nampak ayam panggag.seekor! haaa...aku beli..hmm murah gila! rm10.90 je...hmm berbaloi!haha...iklan pulak. and then aku cakap kat azivita yang aku nak makan ayam seekor nie untuk lepas stress aku yg tak boleh tengok filem ombak tak berapa nak rindu sangat.(ombak rindu). then i got a call from adhlin. she said dia dekat secrest recipe. then aku and azivita pergi laa kat diorang. hmm aku nak tunjuk sikit gambar2 aku masa tengah melantak.opss bukan..tengah makan,haha.(lepas stress katakan)
                               azivita(berbaju oren) and adhlin


      azivita (ahakkk) -tukang amik gambar selepas aku.haha
                                   
   sape nie??? erkkk

   i just love this juice...omg...


       mee cury (nie dipesan oleh azivita)- dia bg senduk untuk makan ...erkk

             lasagna(farisya pesan nie..) nampak cam sedap..(memang sedap pom) haha..
                                     
     noodle tomyam...yum yum...sodap!

       mee curry seafood. adhlin yg pesan nie..nampak sedap kan kan???hehe

p/s : hmm nak kasi tahu rahsia ckit, actually nama azivita tuh diberi oleh aku. nama sebenar dia adalah maziah..aku je memandai pergi tambah...haha..and guess what ?? semua orang paggil azi dengan nama azivita..and aku rasa dia dah redha dengan panggilan tuh... hmm to azivita opss azi harap kamoo bersabar laa yer! haha....,


owh satu lagi..ombak rindu tak best pom sebenarnya..baca novel dia lagi best!!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang