nuffnang

MaR & CenCciA..*___*

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, 29 May 2012

budak penghantar pizza !

hi assalamulaikum!

nyummm yummm! 

semalam masa abah aku drive dia cerita pasal sorang mamat ni. haa. bukan mamat india tau ! haaha .gelak! budak penghantar pizza ! abang pizza *ceh abang ! haa. dushh! adoi . ok2

abang pizza ni jumpa abah aku kat tepi jalan. masa tu abah aku dalam perjalanan nak pergi ambil adik aku kelas tambahan . mybe dalam pukul 9.30 malam gitu. i rasa la. :)

then, abang pizza nie tanya abah aku pasal rumah yang dia kena pergi hantar pizza nie. abah aku pun tanya la alamat. nak tahu dia cakap apa. haaaaa.. tak tercapai dek akal aku

dia terus hmmm. lama dia senyap . lepas tuh dia cakap "alamat dia hmm"...... senyap.abah aku tengok je reaksi dia. pelik!

then dia cakap" rumah dia warna putih, depan KUBUR, bumbung hijau and rumah dua tingkat"
abah aku terus "hahhh" "tak de alamat yang lebih specifik ke dik?? dia cakap "tak de bang"
"haish susah la gini" kubur banyak kat kawasan nie" "yang mana satu dik"
dia cakap" dia cakap gitu je alamat ,tak de alamat specifik"

last2,abah aku tinggalkan dia kat kedai makan je.

aku dengar terus tergelak2 sakan. bengom la abang pizza nie. kesian pun ada. nampaknyer abang pizza nie kena cari la sampai pagi. tu pun tak tahu jumpa ke tak.hehe

P/s: to abang pizza: jumpa tak rumah tuh? hahahahahahaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung nuffnang